Obowiązujące obecnie w świecie trendy nakazują, by dążyć do minimalizacji tzw. urazu operacyjnego, a w konsekwencji do ograniczenia bólu pooperacyjnego, poprawy komfortu powrotu do zdrowia oraz maksymalnego skrócenia czasu pobytu pacjenta w szpitalu. W myśl tych zasad staramy się pomagać naszym chorym.
Szczególną uwagę zwracamy na poziom zadowolenia z usług, dlatego prowadzimy ciągły monitoring poziomu satysfakcji pacjenta oraz utrzymujemy stały nadzór nad ewentualnymi reklamacjami.
Będziemy wdzięczni za wyrażenie Państwa opinii poprzez wypełnienie ankiet znajdujących się na oddziałach oraz w recepcji szpitala. Uwagi można zgłaszać również poprzez ankietę zamieszczoną tej stronie internetowej lub napisać bezpośrednio na adres szpital.matopat@tzmo.com.pl
Wszyscy pracownicy Szpitala Specjalistycznego Matopat pracują na to, aby każdy pacjent opuszczający placówkę był zadowolony z pobytu i wrócił do domu w dobrej kondycji fizycznej i psychicznej.